AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

1.16.2009


Tangisan
Selebungi alam
Kisah manusia yang terluka
Terhina di bumi sendiri
Kifarah, tarbiah dari Ilahi

Hilanglah segala
Apa yang dibina
Kehancuran memusnah merata
Kehidupan insan tak bermaya

Liangan air mata
Suka bertukar duka
Cuma harapan merubah gelita
Kepayahan hidup yang amat sengsara


Keamanan, kedamaian, keharmonian
Dan kasih sayang
Harapan dalam kehidupan setiap insan


Hulurkan bantuan
Kepada yang memerlukan
Perhatian dan pembelaan
Belas kasihan

Semaikan benih keimanan
Agar ia tumbuh subur memayungi kita
Sinar dan harapan pastikan tiba
Menerangi hidup diri kita
Memerlukan pengorbanan semua
Masa hadapan yang kita impikan
Dunia yang penuh ceria
Hidup aman sentosa bahagia

Keamanan, kedamaian, keharmonian
Dan kasih sayang
Harapan dalam kehidupan setiap insan

No comments: