AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

1.10.2009

hariinidansemlam

hari ini
aku kepenatan....
sekarang masih penat...
letih teramat sangat.....
aku mahu rehat....
letih dan penat
letih dan penat tak samakah?

apa itu penat? apa itu letih?

kalu di seberang orang bilang capek....
tak kisahlah....
apa-apa jelah


semalam
aku keluar...
aku beli printer + CiSS
(including dlm whislist aku)...
...rM270
semalam aku keluar
aku beli hardisk
... rM185
semalam aku keluar
aku beli coolerpad
..rm15
mahal kerrr?
tapi kau raser berbaloi...
sebab semau aku nak...
yang peting aku nmpak tang mna duit aku spend..
tak lah tutup
tinggal rM50 lam bnk...

senyap...
diam....

tak der idea...

2 comments:

l!l_sh!3zuka said...

aish!!pembaziran berleluasa,bek blanje aku,lalalalala

minamisensei said...

banyak la ko buduck kecik..hahahha. ko tu ha jgn lupe lolipop aku..perisa nangka tau....