AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

1.23.2009

iD photoshoot


iDsibling..futureDesigner
SNAPper:fadhiomatic

raisha
SNAPper:minamisensei


We went t0 UTM's taman tropika and snapping piccas began!Pics credited to Fadh's DSLR and editting by mE :)

lemah gemalai si gadis melayu
SNAPper:minamisensei

rai n aisha in sephia mood
SNAPper:minamisensei

beratur...beratur. CHEESE :)
SNAPper:ainye

shea...si GILER PESYEN
SNAPper:fadhiomatic

aisha..si KECHIK COMEY
SNAPper:fadhiomatic

aini..si SWEET
SNAPper:minamisensei

4 comments:

Iqa Rasol said...

haha purrrlizzz la cia eh...
hehe..

minamisensei said...

hahah..iQa tak takut kena marah ngan shea ker..btw mmng purrrrlizzz pon..
hahahahha

fabulous said...

kelakar gambar cia!

minamisensei said...

fabulos:u said so..i think..ur rite.hahha cia jgn mareh...bukan aku kter tapi miss fabulos yang cakap