AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

1.20.2009

MISnMATCH

OFFICIAL LOGO

MISnMATCH.....how to make what you wear not retarded or weird. its challege ur creativity to mismatch ur clothes but at the same time still gorgeous. hhuhuh...its hard....last saturday we the INDUSTRIAL DESIGN...are have a dinner with this theme...english broken hahah...erm malam tu macam2 pakian yang dia orng nie paka..ader yang mmng mismatch, ader yang tak berapa mismatch..dan tak kurang juga ayang mmng tak mis match langsung..pepon malm tu best ar bg aku...this is the cecond iD nite foe me as the industrial design student....so for the next iD nite, my batcch will handle it...huhu. hope we can done better....erm..malam tue membre aku der gak buat life band n main keyboard,.....sporting habis...hakim,alip,ari,zam n bulu..huhu..jasmine plak main keyyboard.....tu jer kot yang boleh aku ceritakan....hehehhe


hakim,ari,bulu,najib,alep,shea,aini,damien,rai,aku,lisa

No comments: