AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

1.12.2009

huh..finally leh up8,harini sangat meletihkn naik pejabat, turun pejabat,*uruskan xcid(eksplorasi id)
huhuhu..hari ni kelas tak banyak...pagi just satu klas tu pon kul 8.0Oam-9.0Oam...then gap sampai kul 5..tapi time nie aku ingat nak tdo tapi..aderhal..kna uruskan xcid nyer prob..mcam2 hal la...naik hangin Pres aku.hahaha..sabo..fadh sabar...esok pakai seluar slack, kemeja, kasut kasi kilat..tie jangan lupa k....then petang best ...klas termo best2...uhuhu..bestla sbb paaaham. cuba klu tak paham, mmng sembanh lah dalam kelas tue. hehhehe....erm..then klas ULT institusi pengajian islam oleh Ustaz Khilani...now aku ngah belajar abb kawen..sonok2...huhu. erm hari ini dapat assgmnent individu...tajuk dah dii bahagikn ikut no pada attendant list...then aku no ke 70 dapat..la tajuk nie....

"8G yang pada LELAKI yang tidak di sukai oleh WANITA"
motif sungguh tajuk aku tue

...rumate aku lagi best..

"50 Cara mengatasi masalah Online"..
lbh kurang camtulah. tapi aku tak berapa ingat..tajuk pnjang sangat....

actually semer assgmnt ader kaitan ngan kekeluargaan..aku pon tak nampak kat mane kekeluargaannyer tue.hahahah. minggu ke6 dah nak kna hantar, huhu, harap sempat lah siap. standard ar student awal 2 tak nak buat...
skung baru pas balik dari jusco..n mengadap lappy upda8 ini blog....k ah chow nak uat research iD n stadi balik termo tadi..huhu...
chow...


No comments: