AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

1.31.2009

INKHEART


THE LATEST MOVIE YANG AKU TGOK

SYNOPSIS
"Inkheart" is a thrilling adventure that stars Brendan Fraser as Mo Folchart, a father who possesses a secret ability to bring characters from books to life when he reads them aloud. But when Mo accidentally brings a power-hungry villain from a rare children's fable to life, the villain kidnaps Mo's daughter and demands Mo bring other evil fictional characters to life. In an attempt to rescue his daughter, Mo assembles a disparate group of friends - both real and magic - and embarks on a journey to save her and set things right.

nak di pendekan cerita sebenarnya aku baru sampai dri bercuti tgh ari semlam..thnks to pian sbb bg tumpang ngn kete savvy biru die..huhuhu. kita orang samapi lam pukul 1.45 pm seprti yang dijangkakan oleh si driver. erm lepas tu g jusco cri mkn sket...then balik bilik. kemas2,then bukak tenet. chtng jap..nagn arep(adeq aini)..then..busan..busan walaupon kerje belambak.

minamisensei:"akram..jom tgok inkheart".....
akram:"erm.taknak la kerje banayk..nak uat report"....
minamisensei:"oooo..erm takpelah..uatlah kerje ko"...

perbualan terenti di situ, tut..tut...bukan tepon k..gtalk jer..huhuhu...then selang bebrpa minit...

akram:"nak tgok btol ker..."
minamisensei:"aku nak..ko?.."
akram:"erm k nak pi mner cs ke ?"
minamisensei:"cs tak best ar....g tebrau jom"
akram: "k sblom kul 7 gerak"

perbulan terthenti sekali lagi......

sampai di tebrau tket takder ar kul 9. full...erm so kita orang amik lah tiket mid night.11.20..then aku jumpe sir amir(english sem 3)..pergilah tegur..takbaik tak tegur..hahahah.


MIDNIGHTNYER TICKET

nak di pendekan cerita lagi...inkheart ni bg aku best aku suke cter fantasi cam gini...sbb leh korang bayangkan mcm mner bila korang memiliki lidah yang boleh menyeru aper2 watak dari mner2 buku kuar ..huhuhu..best..name dioarng nie dipangggil SILVERTOUNGH....aku paling suke tgok muke orang yang der tatu tulisan ..very2 smart la bro..walaupun si muke bertatukan tulisan nie sebenarnyer orng jahat.huhuhuhu..erm ..klu korang nak tau lebih lanjut g lah tgok kat panggung ye...aku tulis panjang2 pon bukan ade orng bacer..walaupon ko tgh bacer..kire ko terkecualilayer...adios amigos


AMARAN!!! : TASTE MOVIE ADERLAH BERBEDA2 BG SETIAP INDIVIDU. JIKA AKU KATERKN MOVIE INI ADELAH BEST..IA BERMKNE MOVIE NIE BEST BG DRI AKU. SO AKU TK THU PD KORUNK..K SEKALI LGI..BERBEDA

2 comments:

Anonymous said...

ak nak tgk inkheart niyh..tp mmber2 ak sumer pakat xnok g..bcer dr synopsis ko jer lar..huhu

minamisensei said...

huhuhu..its okey..enjoy your reading n imagin sebdrik huhu...inkheart version ko