AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

1.06.2009

lAWATAN KE SURIA KAR

jam sekarang sedang merangkak menghampiri pukul 11.28. tapi memang dah 11.28 pon..takder merangkak rangkak nyer..jam boleh merangkak ek..CONFIUS....erm lantaklah merangkak ke, berjln ke..bukan masalah aku pon. erm hari nie like blooody hell letih.

PAGI
bermule ngan kuliah seawal 8.00 ERGONOMIC..bleh tahan gak, ade yang paham..tapi overall ok lah...then kuar g amik capal aku ..hantar kedai yamg aku jahit..but DAMN IT!!!!..lom bukak la plak..so ajak akram pi makn kat PAK ALI..one of the most favourite cafe by UTM student. makan punyer makn then g balik kdai tue..seb baik dah bukak ..klau tak mmng kena sumpah seranah la...pastu balik utm ader klass da kul 12.00 THERMODYNAMIC...paham tak...paham. angguk je lah. tak paham balik bilik bacer k.

PETANG..
after tdo ayamz..lam kul 2.30 bgun untuk g klas iD...as you al nye information sem nie aku kna uat SHELL ECO-MARATHON. kalau nak tahu lebih banyak google sendiri ek. erm as usual..best mmng last best iD nie.tapi in this class kna guna 100% otak n must look everything in different angle...if nak bcer rules pon must read between line. susah wa cakap. tak cayer? sudah....ohooho. klass stop kul 4.30. bukan habis rehat jer....sembahyang asar. then kul 5 .00 jumpe balik ...kat tempat SURIA KAR(solar car). kat sini mcam2 di ceritakan leh lecturer aku...sbb konsep dia samerjer ngan projek yang kita orng dapat untuk sem nie....so naik pening jugaklah kepala sbb banyak sangat....susah jugak rupanyer nak buat keter2 nie...ni ...anyway enjoy ....

MALAM
fuhhh...penaattttttttttt....
need to go for the xcid meeting. EXPLORASI iD or XCID. kali nie my batch has to handle a programme for our junior. aku jadi TP untuk programme nie. banyak kerja gak....tapi oklah semua bg support. ajak ramai nak mapos..hahahha....yang g semua best2...the best part APER YANG PENTING?..KERJASAME *wonderpets....hahha...dah lah malam nie ader sessi perkenalan JKM 09/10...kami PONTENG!!!!! hahahha....

* GAMBAR2 LAWATAN SAMBIL BELAJAR KAT SURIA CAR T AKU MASUKKN K....COZ TENET TGH LMBAB NAK MAMPOSSS
update
070109 10:14 am






No comments: