AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

8.02.2008

ChessmasteR







erm...bulan lepas ader lah member aku sorang erma dhailah atau aku biaser pnggil die erma jer..dia ni knalan aku kat MRSM dulu MRSM Muadzam Shah, huhuhu nak di pendekkan cerita aderlah dia suh aku design kan baju untuk program kat u dia CHESS MATER 08 USM, dia jadi pengarah kot..aku tanpa berpikir panjng terus aku kata .."ok ..aku no hal..." huhhu..skung dah lama...kalau tak silap aku dah lebih sebulan kot...time aku terima job nie maser tue time short sem...so aku dah siapkan design dia nie..huhuhu,,banyak songeh gak minah nie..hahhaha jgn marah yerk erma....nie tak kena, tue tak kena ..macam2lah...aku tak kisah yang penting aku happy uat design nie...erm....skung aku dah hantar kat dia...erm aku ader mintak..sehelai baju nie....katernyer ok...huhuhu...tak sabar aku nak pakai bju nie...aku harap dia suker lah design nie.....korunk pon sudi2 lah komen yer design nie...leh aku improve lagi...then saper2 yang terasa nak mintak idea aku untuk design kan bju aku on jer....

3 comments:

shea said...

nice2!!nti nak template tee tu leh?
kalo erma tu ad bg ko lbih,ng la kat ak 1...hehe...

minamisensei said...

boleh jer....

fishlol~ said...

bak kte heidi klum dlm PR
'i can see u in this design'

hihi..