AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

7.30.2008

ermmmm entahla.....lantaklah



ermmmmm ntahlah
aku raser penting diri nie memang ader lam setiap manusia..
tapi knapa dan mengapa....?
kadang2 kita diperlukan, kadang2 tak langsung.
time susah kita di cari, kita di kejar,
tapi bila senang kita di lupakan,
bermacam seribu alasan di beri.....

ermm ntahlah..
aku pun tak tahu mcam maner..
hidupini memang kompleks kan....
memerlukan dan saling memerlukan?
betul ker.....
erm tak semua orang paham frasa ini termasuk aku...
bila nak baru cari..
dah dapat lantak ko lahkan..

ermmmm ntahlah labu,
tepuk dada tanya iman.......
kekadang aku terpikir gak....
jujurkah "dia" berkawan aku..
atau pon ader udang di sebalik batu..

ermmm ntahlah...
lantak dia lah...
erm semalam aku fikirkan balik...
hidup ini memang rumit..
aku perlu berdikari untuk terus hidup,
untuk terus belajar...
bukan senang nak dapat peluang nie...

ermmmm ntahlah...
susah nak cari kawan sejati sekarang nie..
kejujuran, keikhlasan aper makna semua tue
atau hanya sekadar kata pujangga penyedap bicara..
atau nista semasta mengaburi mata....

ermmm ntahlah.......
semua ader akal fikiran,
so panadai2 lah nilaikan sendiri....

lantak korang lah......

*dedicated 4 some one

1 comment:

shea said...

spe ni?bkn nk cte dgn ak...ak nk wat poem gak lah..ak tujukn kat ko..sbb xnak btau..haha