AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

8.10.2008

FiesCOpe'08

myideabasket....
tujuh geng kaki..tak cayer masuk blog diaorang
http://MYIDEABASKET.COM

huhuhu.im busy right now with my FiesCope'o8 with my the other grahic team,fadhio,kazuma, clair,n ray....have to design the graphic for the festival..college perdana integration festival...comming sooon in august busy so much... im planning to design aid card, n nak tumpang ltak kat booth idcrew tyme fiescope nanti...jumpa tyme fiescope...cam2 design aku nak try jual..harap korunk suka..n jgn lupa singgah kat khemah id gurls..dia oarng ader jual handmade bag...rugi kalao tak singgah....

No comments: