AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

10.16.2008

P.H.O.TO. E.D.I.T.I.N.G

huhuhu..ptang tadi lepas balik dari studio..walapun hujan renyai..aku redah jugak g sane. lpas balik tadi lam pukul 6 selepas naik bilik aku bukak laptop..bosan..then aku on google talk gambar thumnail g talk nadhirah ..kaki dia..bagi aku idea. heheh..aper lagi edit gambar ler..huhuhu..erm di bawah nie aku kongsi ngan..gambar sebelom n selepas edit...ader jugak gambar yang aku edit semalam..special for shamat..my classmate...so glad dia suke those editimg.....

before (nadhirah)

after

before (aisha@shamat)

after

before (humaira&aisha)

after

4 comments:

saypOOL rafhtello said...

smart la!

minamisensei said...

biaser jer
hahahaha

Iqa Rasol said...

yg pic ade name nadhirah tu bez!:)
tp nmpk ade nadhirah mcm danak jth..die senget.hehehe...
ceh nk nadhirah aje!
cube la bt iqahot ke..bru bez!lol:P

minamisensei said...

hot sangat ker iQa...hahaahahhahah