AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

3.23.2010

edisi awan

kan best kalu idup nie sentiase seronok....
tapi tulah hidup tak selalu senang, ceria, suka, gumbira..etc...asalkan perkataan same makne ok...
macam awan jugak....tak selalu cerah..
sekijap mendung, sekijap kepul-kepul cantik....
sekejap cam takder...


hidup umpama awan....
bile ceria..awan yang kepul2 cantik seperti gula2 kapas terawang
bile sepi...cam langit kosong...biru pudar, awan nipis....
bile sedih berduka...awan hitam mendung menangis....
bile marah...awan kuarkan electric cas..current dan ion2..petir






(ost entry: menerjah awan - farah wahida)


5 comments:

shea said...

cantik weh gmbr2 ko

minamisensei said...

biaser2 jer....anyway thanks

chindek said...

itulah kuasa alam..

NawalZamrose said...

Semua ada kaitan dgn hidup kan.

joven said...

hi, you have nice blog.. u can view also mine..http://akoniwares.blogspot.com