AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

7.01.2010

KINI DIKAU JAUH

Apakah rasa yang berdetikan di hatimu
Kali pertama waktu kau pandang kepadaku
Pastinya cinta yang setulus-tulusnya
Terlahir untukku
Lewat ke hujung masa

Selaut rindu semakin luasnya terbentang
Ku lakar kasih yang kini semakin kenangan
Takkan ku cemar kesucian semua yang bererti padamu
Walau kini kau jauh

Chorus
Kau ku teruskan cinta yang kau curahkan dulu
Dalam pandangan dan amalan dan perasaan
Jadi kekuatan buatku menempuh hari
Kan ku teruskan cinta yang kau serah dulu
Jadi azimat yang berharga yang tiada tara
Menangkis segala kegusaran didunia

Terkilan jua setiap kali kurasakan
Pada ketika yang aku cuai dan terluka
Mengungkap kata betapa aku benar benar kasih padamu
Aku terkilan rasa

Ulang Chorus

Andainya pernah ku melukamu
Biarkan hanyalah sekalis calar halus
Ku ingin selamanya kau tahu
Berulang kali ganda beribu yang ku rasa
Ooooo.....

Ulang Chorus

Kan ku teruskan cinta yang kau serahkan dulu
Dalam pandangan dan amalan dan perasaan
Jadikan kekuatan buatku menempuh hari
Walaupun kini dikau jauh ( 3x )


1 comment:

joven said...

beautiful blog..pls visit mine and be a follower.. thanks and God bless..

http://forlots.blogspot.com/