AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

7.06.2009

betoi tak tipu....

aku dah bosan nak mati.....li cepatlah hbis........

aku dah rindu nak masuk kuliah...hahaha ini betul tak tipu

4 comments:

shea said...

samelah!!!! >.<

akubye said...

Huhuhu!! layan je lah bosan tu.. lamo2 biaso lah tu.. sok dah kojo.. bosan kojo plak.. ahaks!!

Tq ats ucapan slamat ulang tahun tu... weh aku dah tak main fotopages dah... :)

minamisensei said...

shea: takyah cakap aku tahu....hahah


akubye: huhu..bosan keje ek..hahahha
kawin tak bosan kot...nak kawin je lah pasnie..hehhehehe

akubye said...

Kawen pun kengkadang bosan gak.. hahaahh!!! dah tak boleh ngorat lagi.. huhuhu!!! weh aku dah masuk kan ko dlm link aku... tq pasal follow blog aku yg brengset!! hahah!