AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

7.02.2009

aku ke...

na tag....

ini adalah tag dari shafiq yer - kawan saku mse kat mzms dlu.. beklah, sye akan jwb tag anda!


1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
berbaur2....bila lah nak hbis li nie..

2.Saya nak makan?
kepsi....dah lama tak makan...

3.Saya tak suka?
mende yang saya tak suka.. confius ngan jawapan sendirik

4.Impian saya?
nk keje, ade duit, leh tlg man bak, tlg famil...damn aku rindu same mereka...

5.Haiwan yang saya tak suka?
semer yang sya tak suke... masih confius ngan jawapan sendirik

6.Saya harapkan?
di permudahkan segala uruskan ku..aminn...

7.Jika boleh putarkan masa?
takyah putar2....teruskan jer...

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
masih MOHD NAMIZAM BIN MUDA...

9.Handphone saya adalah sebuah?
rumah....ko tak kenal tepon ek


10.Saya pernah bercinta sebanyak?


11.Saya suka pada?
bnda yg saya suka... confius ngan jawapan sendirik lagi sekali

12.Kawan-kawan saya..?
they are so special..that's why i call them my nakama

13.Pernah dikhianati?
jawapan yang universal----> semestinya

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
nehh.. let bygone be bygone....kat depan bnyal lgi orng camni...

2 comments:

shea said...

aku nk jwpn no 10 please! ;p
n mmg byk jwpn ko yg mengkonfiuskan aku..haha..ak rs ko tau kot yg ne 1? ;p

minamisensei said...

shea: jawapan no 10 adalah di bawah akta perlindungan sulit....hhaha

yang mner satu mengkonfiuskan ko..
aderkan yang berikon...@#$% itu...:p