AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

6.03.2009

Special untuk SAZUWI


entry nie aku uat special untuk sazuwi kawan mrsm mzms...huhu..awie..aku pon bru guna gak illustrator nie..tak gheti mner lgi pon..bru berjinka jinak la katakan..nak explain pon tak tahuu gak nak explain aper..setakat nie yang aku tau Ilus nie orng gune uat trace2...biase kala logo pecah or blur orng trace balik..then bile uat lam ilus dienye resolution tu besar n tak pecah coz dia gune vektor..huhuhu..cam gambar kat atas yang kaler tue version asal..then aku trace kat illus...kalau nak kaler mcm kat atas better gune photosjop....huhuh..tu jer kot..yng aku tahu la...bg aku due due best....ilus n photodhop..hhohooh....surf kat tenet belambak tutorial...

ilus : adobe illustrator yer kawan2

1 comment:

sAzUwI said...

wahh..tak sangka ko wat special explanation kat aku..hehe..timer2 kasih byk2..

aku penah dgr gak pasal orang remake logo sumer pakai ilus..tp aku still blur2 lagi..

mean dalam ilus gambar tue sumer pakai wektor ar yek..tue ar tak pecah..ko ader tutorial share2 ngan aku...aku nie malas gak nak carik..kener suap gak..hehe..

timer kasih sekali lagi..