AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

6.06.2009

aku as freelance designer....

panas yang amt membahang di kale tengahari...
sedang aku duduk di ssi jendela kolej 10 utm..
ya Allah amat panas.....
dengan kipas yang bergerak sep erti di tiup dengan menggunakan angin mulut...
huhuhu..anmu ku gagahi tangan ini menaip....hahha

hari ini ..cuti..maklumlah hari agung......
bila lah nak ader hari jadi aku lam kelendar dan semer orng cutu..hahaha

tengah hari nie takder uat aper2 .......just cari idea untuk design KAD KAWEN.....
konsepnya modern n nice.....
skung dapat job jd free lance......insyaAllah kalau client tu suke...
jadi free lance..tu pon aku buat time aku free..huhuhuh
wish me luck k....

2 comments:

shea said...

gudlak!! ak pun lame teringin jd freelance designer ape2 jelah..tp bakat ku xsemanapon..~

minamisensei said...

thank shea......semer orng ader bakat tersendiri k...