AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

6.20.2009

n.a.k.a.m.a


bosan....
li lagi 3 minggu..x tahu nak buat aper
alhamdulliah minggu nie rezeki mencurah...
huhhu...tapi skung bukan aku nak cakap rezeki aper yang mencurah...
cuma..semalam
aku rasakan dunia nie mmng kecik...
kawan dia kawan aku...
pusing2.. semer ader hubungan...

"eh ko kenal dia nie..."
"erm...kawan ko tu aku kenal la..."


bait2 kata di atas sering aku gunakan...
kira dunia ni kecik jelah kan...
kawan sekolah rendah,
kawan sekolah mnengah,
kawan matrik,
mahupun kawan universiti...
alih2 pusing2 orang yang sama...
cuma kalau yang baru pun..
kawan tu member matrik kawan sekolah rendah kita...
dunia....itulah dunia...
tapi tulah yang menjadikan kita unik...
sebab mereka kawan...


p/s: ini entry aku di kala aku kesepitan di tempat kerja tanpa sebarang kerja...

2 comments:

l!l_sh!3zuka said...

tau xpe,
dOnia mmg kicik pOn,
aku slalu je kene cam2,
kawan aku,kwn2 aku pnye kwn gak,
uh,ape ayat nih,hahahaha
btw kO pahal slalu silap type,
nak kejar ape?
ekekeke...;p
lagik satu jgn lupe janji nak
wat kad kawen aku,hehehe

minamisensei said...

hahhaha..
nak kejar ko lah...
haha..btoi2
erm kad kawen..
tak lupa punye..
hahaha