AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

2.03.2009

thnxz cia

ermmm...thnxz cia today i get some guddies n cake from farahsyahirah..or cia..hehhe. actually akak die bru pas kawen 010209 haritue..then diekn jenis ingat kengkawan..so aderlah dia bawak blik tuk member..nak pi jauh sangat KL..hahhaha...erm thats alll...check the picture.




bride&bridegroom

theflower::syilingemas::keksodapp



SEMUA GAMBAR DI ATAS ADALAH DI SNAPPY OLEH AKU MENGGUNAKAN 400D MILIK FADHIO

3 comments:

Fadhio said...

tayah mention name aku pon takpe....haha

minamisensei said...

yer la tu....padahal bngge..hahahah
erm bgukn snng name ko nk masuk lm post aku. anyway thnks gurlz

shea said...

wahaha..ak jnis igt kwn eyh...bgs2 shea!