AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

2.06.2009

handMADEdesign

elooo to all the readers out here...

handMADEdesign
thus gonna be my new label for my entry..

the previous of my handMADE

the post on this label gonna show all of you the my hand made product or design such as card n etc...
check it out
adios amigos for reading this blog


7 comments:

shea said...

wahaha..loike this label!

minamisensei said...

huhuhuhu..thnks. erm....i have something for u. but u have to wait n see..hhahahahah....

l!l_sh!3zuka said...

santek siot!!wat kat aku satu

minamisensei said...

nak ker alep?....huhhuhu...erm ok mmber nyer pasal tp aku nk sempene aper ek? kawen?

l!l_sh!3zuka said...

jelesnye ngan cia!!!
huk2,aku nak jugak!!
wawawa...kO wat la kat aku satu!

minamisensei said...

l!l_sh!3zuka: ok alep der maser t aku buatkn untuk ko ek..jgn rsau..huhuuhuh tunggu. insyaAllah

l!l_sh!3zuka said...

ngeee,;p cke2