AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

2.01.2009

februari siBUKUBARU


1 februari 2009..hari nie bermula buku bru bagi bulan febuari. mcm2 kerje kena buat..assgnment banyak...minggu first nie mcm2 kna submit dan minggu firt nie jugakle der first test untuk this semester. Thermodynamic...4bab..khamis nie..huhuhu sempat ke stadi...risau pon der gak. papepon pulun jer la.....menurut kalendar bulan februari 2009, buan nie tak der cuti seperti cuti pada bulan january..jike bulan satu dulu ader cuti CHINESE NEW YEAR...bln dua lngsung takder paper...huhuhu....begitu pantas mase berlalu sebulan sudah berlalu..waaa cepatnyer. sem nie mcm letih jugak.same mcm sem lepas. tapi sem nie starting2 dah penat..peghh mmng cm ni hidup universiti.....denagn ini aku sbgai pemilik BLOG|DARI.DALAM.DIRI.AKU merasmiakan entry baru bagi bulan februari.tapi aku tak janji lah aku selalu update. dan kpd *pembersih2 sawang bertauliah.....teruskan usehe anda.....dan tak dilupekan jike colour theme bulan nie ialah GREEN

*AMARAN!!!: SAPE MAKAN CILI DIA RASER PEDASNYE

2 comments:

Anonymous said...

aduh...asal tb2 ader biji cili lak dlm mulut aku..nie mesti laksa penang makcik tu td neh..hahaha

minamisensei said...

hahaahah....nasib baik lakse penang