AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

2.03.2009

MAIRAnyer besday...

fuh..finally i can upd8 my blog with some pic...its nothing without pic here. huhuhu. before last holiday was humaira nyer besday...tapi aku tak sempat nk bg n buat2 aper2.coz biaser aku akn buat sendri my card n bagi kat orng mcm yang aku buat untuk aishii untuk hr rayer n konvo die. so three days ago aku n akram kuar g juso. then der la nmpak bnde mnis tu then keychain yang cute..so aku deside nk bg tu je lah. dari tk bg paper....hahhaha..anyway HAPPY BELATED BESDAY HuMAIRAh...or MAI...

No comments: