AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

9.04.2008

pasrah


erm..pejam celik pejam celik ..hari dah masuk hari ke empat hari nie kita sebagai umat islam di muka bumi ini berpuasa ek...erm...hari nie aku sahur ta paper..bgun lewat..erm tak sempat nk mkn banyak..ala kadar jer la...
hari nie jugak aku ader dua test account n teknokrat..bnyak lagi tak study..nak jawap per ntah pgi nanti huhuhu...jawab je la kan..
assgnment len belambak lagi, ngan id nyer huhu..final dah nak dekat..berapa hari loagi klu ikutlan..ni pon nasib baik internet dah ok selepas beberapa hari dia pon poser gak(serwer down)..
k ah daaa

update....11:27 pm
huhhu...mata ngantuk gila nie. research id lom uat lagi...tak tahu nk uat aper sebnarnyer..baru balik klas bi tadi. erm so terawikh tak g la...huhuhu. erm pagi n petang tadi ader test. aku rase test akaun tue aderlah test paling teruk lam hidup aku pernah aku jawab. Argghhhh..tenson sensangat...tapi nk uat camnerkn menda dah lepas. tteknokrat pada sebelah petang nyr lain plak....aku leh jwblah alhamdullialah..aderlah lam empat muker aku jawab huhuhu.....huhuhu anyway tgok lah dapat berapa nanti kan...pasrah je lah...


No comments: