AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

9.26.2008

SELAMAT HARI RAYA

erm sedar tak sedar dah sebulan kita berpuasa ek..ader macam2 dugaan, ada macam2 cabaran, malas terwaikh. mals bagun sahur..tapi time bukak jer cepat tol...laju..jer...PARAM (pasar ramadhan) di serbu...di kesempatan ini aku ingin mengucapkan seribu kemaafan dari sahabat handai, rakan taulan..yang mngenali diri ini...erm...di kesempatan ini aku ini mengucapakan selamat menyambut aidilfitri buat seluruh umat islam di dunia....


No comments: