AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

9.07.2008

d'tebraucity

my new comix...

heheh...nescafe or bekas...

erm semalam..aku bersama, aini, pian, n nisa..g jejalan di tebrau city...erm kat sana kami berboker poser di KEPSI (KFC). mmng dah rancang dari awal....huhuhu...g JUSCo..kedengaran lagu raya..dah nak dekat rayer ke ek? klu tak silap aku bru berapa hari kita berposer..huhuhu...erm yang shopping pon bukan main ramai lagi..food court tak yah cakap lah penuh, full house tue, KEPSI n PIZZA HUT tak yah cakap lah..lagi lah penuh..so aper lagi kami ngan perasaan sedikit kecewa..erm beli PAPA ROTI jer untuk ber buka dulu. huhuhu...pas berbuka..n solat maghrib pusing2 jap..tunggu KEPSI dah takder orang. hehheh.....lam duk melilau-lilau tue...aku g lah usha komix huhu..cm biaser...la....yang menarik perhatian aku, UTOPIA, GEMPAK, and KLIK...erm sajer uat bacer time bosan...then menuju lah kami ke KEPSI...pas membelai perut memmasing..sekali lagi xtvt melilau di jalankan..hahhhaha....erm ingat nak tgok movie..tapi takder cter best..then aku pon ajak pian gi jusco...cari nescafe 3 in 1..tapi padahal aku bukan nak nescafe ni pon..aku just nak cawan dia jer...(free gift)..hohoho...selepas puas melilau-lilau..kami bertolak balik lam kul 10. skung alhamdulliah ngan selamatnyer aku sampai ke bilik aku.....


No comments: