AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

7.25.2008

Katak Oh Katak.....



"Katak Oh Ktak Kenapa Ko Tak Lompat..
................Macam Mana Aku nak Lompat
Enjin Berat Sangat..Enjin Berat Sangat.."

huhuhu....begitulah bunyinya lagu yang telah di ubah suai bersesuaian dengan situasi yang sedang aku alami..hahahha...erm my first projek 4 dis sem is to create a device that must be able to a min 2 and mak 5 jump/leap within distance 0f 6m in a straight line....can u image it...so dificult n chalanging...huhuhu...bersam ngan partner aku merangkap romate aku...setelah melawat angsana kami menemui satu mainan yang mampu mengubah hidup kami...*thanks to aini 4 de idea....erm...nak di pendekan cerita selepas 2 malam kami bertungkus lumus kami berjaya menyiapkan seekot katak yang comel la..huhuhu klaka pon ader ...senang korunk tgok sendirik lah yer...kat bawah nie... esok accessment..tgoklah macam maner...ader 23 model mesti mcam2 ragam..macam2 bentuk.......tak sabar nak tgok....


video
katakku...lari gagah berani....


1 comment:

Hafis said...

asal x wat ikan melompat2..