AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

7.30.2008

ngantuX...



nielah yang aku lukis....

perghhhh...ngntuxnyer....skund dah pukl 3.30 pagi...ptang tadi aku k JUSCO..cici dengan bermurah hatinyer tlah belanja aku kfc snack plate...thanks..tapi ader makner tue..hahhahahah. skung nie aku tengah bertungkus lumus menolong beliau untuk menyiapkan dia punyer assignment just for the drawing. sem nie member aku nie amik introduction to design..so secara tidak langsung aku kawan merangkap student pior in design memang jadi mangsa la....hahahhah nasib2...tapi paperpon aku tak kisah..kawan yer pasal...huhuhuhu...hari nie dia mintak tolong aku..len kali aku mintak tolong dia plak...orait? hehhhe......huhuhu..mamat nie redesign lighter jenis zippo kternyer..tah paper aku lukis...dia kater ok jer aku layanzzz la..hahahhah.nasibko lah cici oi....bukan cici arisan lam dunia baru tu k...ni cici atau nama sebenarnya mohd syazwan..hahahhaha....tapi biaser aku pnggil cici arisan jer..suker ati aku jer ekk..hahha lantaklah.dia pon ngak marah..klah nak tdo dah..kul 6 nak kna bgun ....class kul 8 pagi nanti class rhino..



2 comments:

bakrihafizhisham said...

aku suke gambar dalam post ini!
ahahhaa.
i mean,i love the vignetting lahh.
vignette is actually the darker edges as it nears the edge tuh.
besh2

minamisensei said...

thanks buck....
appreciate it so much..
hahhaha...
ooo..vignetting ek nmernyer