AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

7.23.2008

About Me

erm...first of all..huhuhu cam skem la palk..k lah ...actually nma aku mohd namizam bin muda..tapi orang pangil aku, miezam, zam, namizam, abng(my junior at kmph miss them all), then minami..about minami,..ramai gaklah yang tnyer aku nape aku suka gna nick name minami..n knapa minami..bagi aku this name very special to me..sebab some one special to me give this name for me..only she know why minami?...huhuhu nak tahu tnyer dia la ek...ok..akudilahirkan di terengganu, kuala terengganu...pada tanggal 11 november 1987..1111111987...erm..time aku lahir..aku tak tahu paper yelah kater pon baby hahahhaha..erm then selepas lima tahun selepas kelahiran aku..aku mula menuntut ilmu di tabika kb, then kemudian sekolah rendah di SKKB..erm...tak samapai di siti jer seterusnya..SMA(A)SZA..then MRSM Muadzam Shah, seterusnya KMPh...dan sekarang di sini aku sedang berbarng di atas katil di UTM Skudai.tue about my pendidikan....pasal aku plak..aku nie jenis yang suka n mudah mesra ngan orang..mulut pon lebih kurang lazer la jugakk....tak cayer tanya mmeber gossip aku...huhuhu...erm aku minat in graphic...klu boleh aku nak kejea nanti pon in graphic...but my first intention of coz la designer...seabbatue aku masuk course INDUSTRIAL DESIGN....graphic tue kalu aku bosan n idea best baru aku uat....huhuhu..per lagi ek nak cite pasal aku...entah la...per yang kornk nak tahu...sennag2 korungg tanye je lah aku sendirik.....n to all my friend miss u all so much...


No comments: