AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

11.14.2008

arigato ghozaimashita

huhuhu...
selasa lepas merupakan hari lahir aku yang ke 21 satu..ramai jugaklah orng yng ingat n wish besday aku..baik menggunkan message..mahupon menggunakan gtalk..dan ader juga melalui commnet di fresnter...thanks guys...bg yang hantar ikut message sori sbb tak dapat nak reply phone aku rosak k...yang ikut fster pon samer..bnyak sangat..sampai tak terbalas pon..anyway thanks sesangat..

from aini n nisa
SODAPP SECRET RECIPE.
huhu kepada yang memberi hdiah thanks jugak..tak kisah lah hadiah dalam bntuk paper pon..AKRAM thnks for belanja aku main BOWLING kat Skudai Parade malam tue.n melalk sampai serak suara aku..*15 lagu tue...huhuhuhu...erm tak lupa juga kepada my GOSSIP MEMBER....AINI n NISA...thnks forthe SODAPP SECRET RECIPE...huhuh..klu aku nk beli sendirik mmng tak der harapan la..huhuh...thnks yerk...huhu tak kurang jugak yang janji nak bg hadiah sem depan....huhuh..saya tunggu k...uhuhu..tu jer kot...kepada AISHII aku tunggu hadiah dr ko..hahhaha...kad besday comey..my hand made card*.. ko lam proses ok..tapi aku lom tahu g nk bg camner

n kepada yang berkongsi tarikh ngan aku yang aku tahu ...MARLISA n bapak 3 pupu aku..AYAH ALEP..aku doakan semoga pnjang umur dan di murahkn rezeki..INSYAALLAH....tu je kot

my previous hand made card..sila click link kad bawah ni ok....
HANMADE CARD 1
HANMADE CARD 2

1 comment:

aaaaaaaaaaaaa said...

happy besday miezam.. sori lmbt wish.. br blik kem... huuhu... all da best... smoga bjaya slalu...

senyum sokmo...