AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

11.17.2008

BUSY ( CAM __ __ __ __ )

huhu...penat2 rileks jap..currently ngh stadi innovation

arini ader Final Paper for Introduction to Account..perghh soklan dia takyah cakap le...ramai gak takleh jawab huhu..sedey2. skung nie jam menunjukan kul 12:12..now aku tgh bertungkus lumus memenatkn otak stadi The last of Final Paper for this sem...Innovation n New Product Development..ni sesuai la ..sbb ak kn budak design so kn atahu la bnda alah2 nie semer..tp bukan tu yang aku nk cter kat cni...ni ha..nk cter pasal nie....pasal shout kat g talk..

semua dah penat kot stadi dan dah jadi gila..hahahah..korunk tgok sendrikla..tapi kelakar beb.....


minamisensei@aku: busy ( cam batman )
zafadh@fadh: busy ( cam haram )
zafarin@payeng: busy ( cam en tat ) tapi di tukar kpd busy ( cam adik )
zaihana@raihana: busy ( cam obama )
zainye@aini: busy ( cam fadh )
zaalif@alep: busy ( cam syiall )
zawina@erwina: busy ( cam batgirl )


huhuhu....kesimpulan....
yang rainyer paling best --->busy ( cam obama )
busy ( cam batman ) n busy ( cam batgirl ) <---hanya kami berdua je yang tau knapa...


2 comments:

penanya (?) said...

fadh bz dgn pompuan..
ckp ngan dia kawan lelaki ajak lepak payah nak mapos nak gerak bontot! hish! geramnya aku~~~

minamisensei said...

hahha...biasela tu ma t nouqta kknko ta kk nalfa dh..hahahaha