AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

2.12.2010

si model kaku


kala bulan sportlight megambang
aku, dia binoor,dia aini,dia fadh,dan dia pm.M....
jalan2 kat tapak pembinaan..masing2 bawak senapang dslr masing2
tembak saner ..tembak sini....
ketik sana..ketik sini...
snap sana...snap sini...
sportlight masih mengambang...
hahahha..takder idea nak menulis..
secare ringkasnyer kami...melakukan aktiviti larut malam yang sihat
buldolzer mnjadi mangse..
mengalahkan tyra bank persis nya..namun kaku...
si penembak yang sibuk berposing mncari angle yang sesuai...
the best angle, the best composition the best shot...
semua jadik tumpuan....
kejap-kejap zoom out...
kejap-kejap zoom in..
aper yang dicari? entah kemane menghilang si framing terbaik..
aish..lupe nak kasi tahu....aku senapang dslr..pijam arep punyer..
blom mmapu kater poketku..
tunggulah setahun lagi..
maner tau poket aku dah buncit..kenyang. dan dia mahu diet...
time tu baru aku angkat..heheheheh...
oklah enjoy...the post of

the most kaku model of the year






1 comment:

kamal latiff said...

hitam puteh yang menyerlah malam....wonderful.