AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

4.07.2009

MOTIVATION

"JANGAN TAKUT BUAT SALAH.., WHEN YOU REALIZE THAT YOU HAVE MAKE A MISTAKE...MEAN YOUR THINKING LEVEL HAVE IMPROVED..."

"TWIST YOUR THINKING"

PM.m

3 comments:

l!l_sh!3zuka said...

betOl2,jgn takOwt buat salah,tapi berhati2 la spy kesalahan tidak berulang!!!yeah~ ;p

Anonymous said...

PM.m tu siapa ek?

minamisensei said...

secret huahua