AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

4.28.2009

bika KUREKOLOR berscerita


life is like
KURECOLOR







4 comments:

sAzUwI said...

nak guner cmaner ar kaler nie ar?

~siv~ said...

mcm lipstik maybelline yg bebyk kat guardian~~
=p

minamisensei said...

sazuwi:guner cam biaser jer....

~siv~: huhuh...macam je ok..jgn g gune kt bibir plak..heheheh

Anonymous said...

kurecolor untuk rendering technique eh?? :P