AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

9.03.2009

arigato acik norlie



mekaseh acik norlie for the printed felt nie
dapat percume nie....thnks akak...CLICK SINI

akak nie aku kenal kat dunia cyber nielah..die po der uat business gak..felt book untuk bebudak...comey2
sekocinorlie <---click here

3 comments:

ZARA 札拉 said...

huhuhu~

best2~

^_^

SekociNorlie said...

hhheeheh glamessss acik....

shea said...

nak ckit yg polka dot leh?nk wat cover hp ku ;p