AMARAN!!: Kalau korang mengharapkan sesuatu ilmu, pengajaran atau pendapat tentang sesuatu isu. Harap maaf, tiada benda-benda tu disini. Ini hanya lah coretan yang KOSONG tanpa sebarang pengisian ilmu yang berguna,kalau aderpon sikit2 je kot. lagipun BLOG ni aku uat untuk aku suka suki sahaje. Kalau nak tengok, saya alu-alukan, kalau tak mau tengok, saya pun tak kisah. Tujuan nya adalah untuk kepuasan diri sendiri. -minamiSENSEI....

PENGIKUT GUE

entry dan sumpah seranah

8.17.2009

dari aku untuk kalian


in progress

dari aku untuk mereka:mid'z, maziah, amy, ama, mien, nad, tqa, yb

grab it at miezcraftshop

congratulation to the all senior who enjoying their garduation on last sunday...the best part is HARI PETANI huhuhu...anyway miss u all...hhahahaha. For those who get the HP strap from me..tu je yang leh aku bg..takder duit nk beli mahal2(nipon aku uat sendrik)..kpd yang tak dapat..sowi2..aku tak tahu nak bgai aper...especially...3 petani terhebat(postpone dulu...)..huhuh...aku bagi doa jelah..hope success lam kerje..hahahah

click HERE

9 comments:

l!l_sh!3zuka said...

hOw dare u!!
sOh aku dtg jengOk blOg kO,
aku tgOk ade benda kiOt miyut 2,
but nOne 4 me huh?
mizam kejam dOh!
aku nak!!!
mane kad aku!
aku tuntOt!!!

shea said...

tahniah!!!!

minamisensei said...

l!l_sh!3zuka: hehhe....aku ngah pomote nie..huhuu.....erm ha'ah ek...besfren card ko aku lom bagi lgi ek
lupe2...t aku siapkan....huhuh


shea: mekasey farah syahirah....

amy yusoff said...

bes sgt..tq mizam..cumil sperti daku..ahaks~

minamisensei said...

amy: huhuhu...small matter seniorita...hahahha..takleh bla comey seperti kmu .....maknenyer asderkh aku sudah mmpu mnjhit muke kamu
hahahaha...takjub2

Nisa said...

cantek n comei!~

minamisensei said...

nisa: thnks.....

tiongTiong coming... said...

wei ko bli sponge utk dlm menda tu katner? stok aku hbis n aku xtau nk cri katner r..by da way..cute r keychain tu..hehehe..kte leh bisnes ame2..ske! ske!

minamisensei said...

tiong2:aku tk beli pown..aku just sumbt felt jgk lm tue...potong kecik2..dan kebutuln aku der felt lmbt..biler smbt die cm penuh huhuhu...erm...cute ek..thnks2...jom2 smer2 neger...huhhuhu